TacFit edzés felépítése:

Teljes edzés 40-45 perc: három fő szakaszra bontható: minden edzés a protokollnak megfelelő speciális bemelegítő gyakorlatok, amik átmozgatják, mobilizálják az ízületeket, izmokat, 20 perces erő/állóképességi protokollt és az ehhez tartozó nyújtást foglalja magába.

Mi az a TacFit protokoll?

Az edzés 6 különböző protokoll és 66 gyakorlat változatos eszközökkel biztosítja a folyamatos fejlődést. Mindegyik 20 perc hosszú és 3-6 különböző gyakorlatot tartalmaz. A protokollok közötti legfőbb különbséget a gyakorlat végézésének hossza adja.

A TacFit minőségi mozgásra törekszik, a minél pontosabb technikai kivitelezést tekinti elsődlegesnek, nem a minél nagyobb súllyal való munkát. Nagy hangsúlyt fektetünk a megfelelő mozgásminta elsajátítására. Jobb technika jobb teljesítményt fog eredményezni.

Miért különlegesek a TACFIT protokollok?

    • Változatos eszközök: kettlebell, clubbell, parallette, medicin labda, húzódzkodó rúd, torna gyűrű, sandbag illetve plyometrikus dobozok segítségével, vagy saját testsúllyal.
    • Skálázhatóság: minden gyakorlatnak négy szintje van: a legalapabb szint azok számára van megkreálva, akik az irodai székből felállva belépnek az órára, a legfelső szint pedig a mester szinten lévők végezhetik. Így mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően tud edzeni. Akár úgy is, hogy visszalép (regressziót alkalmaz), vagy előre lép (progressziót alkalmaz) a protokoll kivitelezése közben.
    • Protokollok: Más funkcionális edzésmódszerekhez képest a TacFit protokollokban ugyanazok a gyakorlatok más-más időintervallumban kerülnek kivitelezésre. Ha jól megy már az 5*10 burpee, ugyen ez a gyakorlat adott idő alatt teljesítve újabb és újabb kihívást jelenthet.
    • Pulzuskontroll: ahhoz hogy az edzés lehető leghatékonyabb legyen megfelelő pulzustartományban kell edzeni. A gyakorlatok kivitelezése során az intezitás változtatásával és légzéskontrollal szabályozható a pluzus. Megfelelő intenzitás mellett érhető el a leghatékonyabb edzés.
    • Fókusz: Az edzésrendszer intelligensen igazodik a belső, hormonális rendszerhez, segít a gyakorlatokra fordított energia visszanyerésére. Fontos egy rendőr, tűzoltó, vagy speciális egység, de más sportág sportolója esetében is: aki gyorsabban regenerálódik, hamarabb nyeri vissza fókuszt egy stressz szituációban az nyer.