?Ha csak rá gondolsz, elfog a szorongás, az idegesség és a nyugtalanság ???? Beléd nyilal a fájdalom, érzed ahogy a tejsav összegyűlik a combodban, remeg a lábad és az oxigén mintha elillanna körülötted? 

?Gyúrós éveim alatt azon kevesek közé tartoztam, aki szeret lábazni. Az akkori mottóm: “Szenvedés és fájdalom, adrenalin és tesztoszteron”.
Valami beteg módon, én szerettem ezt az érzést. Pedig napokig tartott az izomláz: a lépcsőn alig bírtam lemenni és megmozdulni is fájt. Amikor regenerálódott a szervezetem jöhetett a követekző edzés. 

?A gyúrós #nopainnogain -ről átállni funkcionális edzés #nobrainnogain -jére nem volt egyszerű menet. Rájönni és megérteni, hogy mi miért történik: a mobility drillek, az okosan felépített protokollok, a kompenziációk. 

⚠️Ahhoz, hogy fejlődj kifejezetten rossz, ha mindig 110%-on pörögsz. A legoptimálisabb, ha a saját edzettségi szintednek megfelően edzel: lépj ki a komfortzónádból, de nem akarj egyből 4 lépcsőfokot lépni. 
Legyél következetes: lépj egy lépcsőfokot, majd a következő edzésen egy újabbat. 

✔️Ne félj a guggolástól, csak csináld okosan! #doitright

https://www.facebook.com/gsolymosi.tacfit/

Edzés: Beast Company – Black Crow Gym. (https://www.blackcrow.hu/hu/kezdolap#kapcsolat)

Időpont:
kedd-csütörtök 19:00-20:00
szombat: 9:00 – 10:15

info: gergely.solymosi@gmail.com

Nézz körbe a csatornáimon!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

??Miért félsz a guggolástól? Ha csak rá gondolsz, elfog a szorongás, az idegesség és a nyugtalanság? Beléd nyilal a fájdalom, érzed ahogy a tejsav összegyűlik a combodban, remeg a lábad és az oxigén mintha elillanna körülötted? Gyúrós éveim alatt azon kevesek közé tartoztam, aki szeret lábazni. Az akkori mottóm: “Szenvedés és fájdalom, adrenalin és tesztoszteron”. Valami beteg módon, én szerettem ezt az érzést. Pedig napokig tartott az izomláz: a lépcsőn alig bírtam lemenni és megmozdulni is fájt. Amikor regenerálódott a szervezetem jöhetett a követekző edzés. A gyúrós #nopainnogain -ről átállni funkcionális edzés #nobrainnogain -jére nem volt egyszerű menet. Rájönni és megérteni, hogy mi miért történik: a mobility drillek, az okosan felépített protokollok, a kompenziációk. Ahhoz, hogy fejlődj kifejezetten rossz, ha mindig 110%-on pörögsz. A legoptimálisabb, ha a saját edzettségi szintednek megfelően edzel: lépj ki a komfortzónádból, de nem akarj egyből 4 lépcsőfokot lépni. Legyél következetes: lépj egy lépcsőfokot, majd a következő edzésen egy újabbat. Ne félj a guggolástól, csak csináld okosan! #doitright ??Why do squats scare me?
If you just think about it, do you have anxiety, nervousness and an all around feeling of uneasiness? Are you afraid of the squats pain, do you feel that lactic acid collects in your thighs, are your legs shaking, did you run out of air?
It was hard to change from the gym’s #nobrainnogain to TacFit’s #nobrainnogain. To understand every element: mobility drills, protocols, compensations.
It’s unnecessary to work on 110% (no #gohardorgohome), it’s not good for your body. Work on your own fitness level: get out of your comfort zone, but you have to avoid step 4 stairs in the same time.
Be consistent: step up a step and then another one on your next workout.
Don’t be scared of squatting, just do it S.M.A.R.T.! #doitright #tacfit #tad013 #clubbellstrength #oss #bodyprogression #flowfit #ClubbellStrength #cbs #mutimitedzel #healthylifestyle #instafit #fitnessmotivation #fitinspiration #fitstagram #functionalfitness #wordsmartestworkout

Gergő Solymi (@gsolymosi.tacfit) által megosztott bejegyzés,